B1 TV


Tinerete fara batranete 01 la NASUL

3 comentarii:

Unknown spunea...

Buna seara!Suntem in pericol de a na pierde si ultima farama de natural?Vor dispare SI MAGAZINELE PLAFAR? Asta este o condamnare a guvernelor globalizate.c Cu respect pentru emisiune si mai ales pentru invitatii de ELITA.Adriana

Unknown spunea...

Sa fiti binecuvantati cu totii.Ma numesc Pavel, sunt din Sebes-Alba, ortodox, casatorit si am 5 copii.Anul trecut dupa Pasti copilul meu cel mare Antoniu, imi spune ca vede ingeri.Eram la vecernie, in biserica unde mergeam din copilarie.Cum vezi ? il intreb.Uite asa , vad, ingeri cum canta cu oamenii in biserica, imi spune.Eu am inger pazitor ? il intreb.Da, dar nenea din spatele tau nu are inger, ci un demon, mic negru, cu coarne si ochii rosii, imi spune.Parul de pe brate mi se ridica, si o intrebare imi vine pe loc....Poti vorbi cu ei ?...DA ... Atunci intreaba-l pe ingerul meu pazitor, de ce poti vedea tu ingerasi?...Ii raspunde ingerul fiului meu care a auzit intrebarea...La 24 de familii din lume s-au aratat ingerasii , ca sa le comunice oamenilor , ca in 2012 se intoarce DOMNUL IISUS...Dupa predica , iesim afara in curtea bisericii, unde copiii se joaca, iar parintii povestesc...Eu cu Antoniu, incepem misiunea sfanta incredintata noua de Dumnezeu , prin ingerii lui...Incep cu neincredere si spun asa, ,,Sfinte ingere, doar Dumnezeu stie ziua si ceasul , venirii Mantuitorului ....DA DAR NOI AVEM MISIUNEA DE A VA SPUNE , DOAR ANUL SI LUNA....Si ce trebuie sa facem noi?...Sa descoperiti cei 800 de alesi ai lui Dumnezeu din Romania, si sa le comunicati toate informatiile pe care o sa vi le comunicam noi de-acum incolo...Dar de ce ati venit la noi ? intreb din nou...Pentru ca mama ta care a avut 14 copii, care canta in strana la biserica , care facea prescuri pt biserici, care citea ore intregi acatiste si psalmi, si care facea fapte bune cu mare bucurie in suflet, ajungand aici in cer in Soborul Maicii Domnului, si care a auzit de planul lui Dumnezeu de schimbare a omenirii, s-a rugat mult la Sfanta Treime, la sfintii Arhangheli, si la celelalte puteri ceresti, sa venim la voi aceste minunate informatii...Dar am uitat sa va spun ca acum 7 ani inainte sa plece mama in rai, i-a dat o carte de acatiste foarte frumoase , fiului meu, si i-a zis ca daca va citi cartea va vedea ingerasi.Pentru ca mie mama imi zicea ca vede ingerasi si ca vorbeste cu ei, dar ascultam ce zice dar nu prea credeam...Asa ca am inceput sa scriem toate informatiile pe caiete, si va spun ca sunt extraordinare...Ne-au comunicat ingerii printre altele ca Domnul Iisus s-a nascut in Dacia, orasul unde s-a nascut, unde a fugit de soldatii lui irod, de ce biblia adevarata , a fost ascunsa la vatican, ca apostolii erau daci, in afara de Toma , care era din Milano, si iuda evreul...NE-AU COMUNICAT CUM VIN CATACLISMELE, ORDINEA LOR, DESPRE EXPERIMENTUL GENEVA, EXTRATERESTRII, INTUNERICUL DE 72 DE ORE, CE TREBUIE SA FACEM, CE PROVIZII, SI UNDE SA LE PUNEM...ETC...SI TOATE ASTEA PENTRU CA LUMEA A AJUNS IN SITUATIA SODOMEI SI GOMOREI, UNDE SI CAPII POLITICI SI RELIGIOSI , PACATUIAU STRIGATOR LA CER....AJUNGE CA NOI SA DAM DATELE UNEI PERSOANE , INGERILOR SI NE SPUN DACA ACEA PERSOANA, ARE INGER SAU DEMON CARE IL GUVERNEAZA...ASA AM AFLAT DE BASESCU, PATRIARHUL NOSTRU SI CEI LALTI CARE CONDUC...DE ACEEA NU MERGE BINE TARA...DE CE V-AM SCRIS DVS?...PT CA INGERII NE-AU COMUNICAT SA -I DAM MITROPOLITULUI, NICOLAE CORNEANU TOATE DATELE PE CARE LE DETINEM...DE ACEEA VA ROG SA MA PUNETI IN LEGATURA CU EL..NUMARUL MEU DE TELEFON ESTE 0743315866...PENTRU CA ACUM SUNT 3 FELURI DE OAMENI PE TERRA...1.CEI CARE AU MAI MULTE FAPTE RELE DECAT BUNE, SI CARE AU DEMONI, SI CARE VOR MURI IN CATACLISME APOI VOR AJUNGE IN IAD...2.CEI CARE AU MAI MULTE FAPTE BUNE DECAT RELE , CARE AU INGERI SI CARE VOR FI RAPITI DE ACESTIA LA CER INAINTE SA INCEAPA DEZASTRELE...3 SI CEI ALESI CARE VOR FI IN JUR DE 8000 PE TERRA , CARE SUNT ALESI PT A-L INTAMPINA PE IISUS CHRISTOS, CAND VA VENI PE NORII CERULUI, SI CARE AU DUS O VIATA CURATA ( AU TINUT TOATE POSTURILE IN VIATA, S-AU SPOVEDIT SI IMPARTASIT, S-AU RUGAT SI AU FACUT FAPTE BUNE)...CA ACEST MESAJ M-AU RUGAT INGERII SA-L PUN PE NET, IN CELE 3 LIMBI PE CARE LE CUNOSC...MESAJUL ESTE...SPOVEDITI-VA , IMPARTASITI-VA, NU MAI PACATUITI, CI FACETI FAPTE BUNE, CU POST SI RUGACIUNE, CA INGERII VOSTRII P

mirabila spunea...

V-am urmarit mai multe emisiuni in care l-ati avut invitat pe domnul
Ovidiu Bojor, cred ca la ora actuala
cel mai mare botanist si nu numai, roman. De ce va scriu ? Pt. ca detin un magazin tip plafar si sunt
zilnic in contact cu oamenii care consuma produse naturale sau naturiste (dl. Bojor prefera termenul
natural ), citesc diverse publicatii, urmaresc emisiuni tv cand timpul imi permite. In dorinta de a face bani unele persoane fara nici o pregatire si-au deschis astfel de magazine si recomanda orice este scump pentru orice afectiune, au angajati vanzatori care nu cunosc nici macar 25% din plantele medicinale romanesti dar recomanda cu multa caldura plante cu nume exotice despre care stiu doar cat costa si, aproape invariabil, au fost testate pe o ruda apropiata,
fac asocieri de capsule, siropuri si ceaiuri, nestiind ca unele sunt antagoniste sau suplimenteaza nepermis de mult doza (este nepermis sa dai la acelasi pacient pt. aceeasi perioada de timp pastile cu paducel-2 feluri si ceai de paducel combinat cu ceai antihipertensiv plus vasc, am avut un client cu aceasta combinatie oferita de un alt plafar), vanzatori ce se recomanda drept medici sau farmacisti. De asemenea, foarte grav este ca farmacistii adevarati nu cunosc
plantele medicinale si utilizarile lor, pt. a va convinge, intrati intr-un numar de farmacii luate aleatoriu si intrebati de plante cunoscute si mai mult si mai putin. Daca intrebati despre efectele benefice si adverse ale sunatoarei sau musetelului, ve-ti fi dezamagit ca numai f.f. putini farmacisti va vor da sfaturi documentate, in situatia in
care anul I la fac. Farmacie se face multa botanica. Un profesor, clientul meu, dupa ce m-a "testat" la prima lui vizita in magazinul meu,
mi-a povestit doua din aventurile lui in incercarea de a cumpara ceai de la diverse farmacii. Este trist. De asemeni numarul medicilor ce cunosc medicina naturala este mic, o parte din cei ce recomanda tratamente naturale o fac, fiind sponsorizati de firmele
producatoare, in schimb nu sunt documentati.
Sper sa mai faceti emisiuni cu Dl.farm. Bojor, sa insistati pe aceasta medicina naturala, pe modul de comercializare a acestor produse, de recomandare si chiar de fabricare, de etichetare.
Va doresc numai bine,
Mirabila

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...