B1 TV


Bute l-a făcut KO pe Magee în repriza 10! "Upercutul n-a venit întâmplător". Video exclusiv din timpul meciului!

Foto: B1 TV
Lucian Bute l-a învins pe Brian Magee cu un upercut la figură, în repriza 10 din 12, la finalul unei gale de excepţie, plină de KO-uri şi momente tensionante. Lucian Bute nu şi-a dezamăgit fanii nici de această dată şi a bifat în palmaresul său impecabil victoria cu numărul 28, din tot atâtea disputate, păstrându-şi astfel centura de campion mondial în versiunea IBF. Meciul a fost transmis în direct şi în exclusivitate de B1 TV. Reluarea va fi difuzată duminică, la ora 21:00.

"L-am studiat foarte mult pe Magee cu antrenorul meu. Nu întâmplator a venit acest upercut", a declarat Lucian Bute, exclusiv pentru B1 TV, la câteva minute după finalul meciului.

Bute îl face KO pe Magee



"După mai multe reprize, mi-am lăsat mâinile să curgă. Upercutul a venit singur", a completat campionul român.


"Mă simt foarte bine, sunt fericit de performanţa pe care am făcut-o şi pentru spectacolul pe care vi l-am oferit. Vreau să mulţumesc B1 TV pentru transmisia acestui eveniment. E o onoare pentru mine că am reuşit să fac o Românie să se trezească bucuroasă", a mai precizat Bute.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...