B1 TV


Băsescu, despre ancheta pe cazul Călărasi: Cunosc care va fi diagnosticulsi îi recomand lui Ponta să mai înfiinteze 2-3 comisii


Președintele Traian Băsescu a vorbit, joi seară, despre comisia care va fi înființată pentru a ancheta cazul ”Călărași”, spunând că va rezista șantajului.

”Victor Ponta și cu cei care s-a înțeles, cu tata socru, cu toată trupa, gândesc că pot utiliza comisiile de la Senat și comisia camerelor reunite care să ancheteze cum a luat fiica mea creditul și cum a cumpărat pământul și că mă pot impresiona. Aș vrea să le readuc în memorie faptul că eu rezist șantajului de cea mai joasă speță a trustului domnului Voiculescu de 8 ani, trust care a fost dublat o bună vreme de trustul Realitatea, acum înlocuit de televiziunea lui Ghiță și tot două trusturi de presă am pe post de denigratori fără rezerve”, a declarat Băsescu.

Președintele i-a recomandat, ironic, premierului Ponta să mai înființeze alte două-trei comisii pe același subiect.

”Aș vrea să fac următoarea mențiune. Îi recomand premierului Victor Ponta să mai înființeze vreo 2-3 comisii tot pentru cazul Ioanei Băsescu și îl asigur că voi fi solidar cu fiica mea atâta timp cât acest șef de Guvern și de partid și de alianță a ajuns să utilizeze Parlamentul ca o măciucă politică dintr-o bătălie pe care nu are cum s-o câștige. Eu știu că fiica mea a luat cinstit un credit, a cumpărat cinstit un pământ de la un investitor italian și orice ar scormoni, nu poate să găsească nimic ilegal legat de fiica mea sau de mine”, a adăugat șeful statului.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...