B1 TV


Mircea Lucescu: Visul meu este să ajung cu Șahtior în finala Champions League

Foto: evz.ro
Mircea Lucescu, tehnicianul echipei Șahtior Donețk, are planuri mărețe pentru 2012. Vrea să ajungă cu elevii săi în finala Champions League. Antrenorul român crede că acest lucru poate fi posibil dacă echipa va fi tot mai competitivă.

“Următorul meu vis este să ajung cu Șahtior în finala Champions League. De ce să nu cred în așa ceva? Președintele nostru iubește fotbalul. A făcut și face investiții majore pentru a crea o echipă tot mai competitivă. Am cucerit în 2009 Cupa UEFA, acesta nu a fost decât începutul. Finala Ligii va fi următorul pas”, a declarat Mircea Lucescu, citat de Gazeta Sporturilor.

De asemenea, “Il Luce”, în vârstă de 66 de ani, a spus că vrea să aducă jucători tineri talentați care să se dezvolte într-o echipă de profesioniști.

“Există două tipuri de a face o formaţie competitivă. Una este să se procedeze ca Anji Mahacikala, prin cumpărarea de jucători experimentaţi. Alta e să se contruiască o echipă din puşti, care să se dezvolte pas cu pas. Am ales mereu a doua cale. Iubesc să lucrez cu tinerii, să le combin talentele într-un scop comun, şi sînt foarte satisfăcut cînd ei ating nivelul maxim", a mai spus Mircea Lucescu.

Întrebat dacă are de gând să se pensioneze, Lucescu a mărturisit că încă rămâne pe banca de la Șahtior.

“Odată cu vârsta, fiecare se gândește la pensionare. Serios, eu nu întrevâd acum această posibilitate fiindcă văd atâția tehnicieni care muncesc și după 70 de ani”, a spus “Il Luce”.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...