B1 TV


Cristi Tănase: M-am reapucat de fotbal când am ieșit din tabloide. Nu m-am călugărit, am grijă cu cine ies în club

Foto: evz.ro
Mijlocașul Stelei Cristi Tănase a mărturisit că de când nu mai figurează printre tabloidele românești a început să joace foarte bine fotbal.

“M-am reapucat de fotbal când am ieșit din tabloide! Nu m-am călugărit, dar acum am grijă unde merg, la ce club, cu cine, astfel încât să nu mă mai trezesc cu paparazii. Chiar dacă se întâmplă să mă fotografieze cineva, să nu mi se poată reproșa nimic. Nu mai ies decât atunci când suntem liberi”, a mărturisit fostul iubit al Danielei Crudu, citat de Fanatik.

Cristi Tănase a mai spus că este într-o formă foarte bună și că așteaptă meciul cu Twente Enschede din șaisprezecimile de finală ale Ligii Europa.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...