B1 TV


Antonescu atacă PPDD: Sunt ca murăturile la cămară pentru PSD


Atac dur al preşedintelui liberal la PPDD. Crin Antonescu spune că PPDD reprezintă nişte murături în cămară pentru social democraţi, iar Ponta nu ar merge mai departe cu o majoritate cârpită. Astfel că, PNL nu se teme de PPDD şi nici de majoritatea pe care PSD ar putea să o facă cu cei plecaţi din partidul poporului. Declaraţiile vin în contextul în care, în ultimele săptămâni, se vorbeşte tot mai mult de o nouă majoritate pe care PSD o face în Parlament, alături de UDMR şi cei plecaţi din PPDD.

”Este ridicol, poate să îi ia pe toți PPDD-iștii, nu mă sperii din cauza asta sau nu PNL-ul din cauza asta. Astea sunt lucruri de bodegă, am majoritate. Serios, ce faci cu ea? PPDD vin acolo, sunt ca murăturile la cămară, românul asta strânge pentru iarnă. Ponta nu ratează să vadă diferența dintre alianță așa cum este ea, în comparație cu o cârpitură aritmetică de toată jena”, a declarat șeful PNL în cadrul emisiunii ”Interviurile lui Ion Cristoiu”.

Crin Antonescu a vorbit şi despre atacurile făcute de colegii de alianţă din PSD la adresa lui. Liderul liberal spune că el este cel care a dorit tranşarea problemei şi nu social-democraţii.

”S-a discutat, în sensul că eu le-am cerut socoteală că le-am spus că stați așa, că ați început niște atacuri la adresa mea. Au fost niște atacuri inacceptabile la adresa mea, nu facem un caz din asta, dar să contenească dânșii cu atacurile, nu eu”, a comentat acesta.

Şi cu toate acestea, Antonescu spune că nu va închide gura atunci când va avea ceva de spus.

”Apreciez dorința premierului de a nu escalada o problemă. Eu nu m-am angajat în fața oamenilor să facem ce face fiecare și să tăcem frumos împreună și să ne ținem de mânuță si să spunem că suntem prieteni și că mergem la școală dimineață împreună și să venim acasă. Nu!”, a conchis Antonescu.

Pe de altă parte, în rândurile social democraţilor se vorbeşte tot mai mult de un propriu candidat. Liviu Dragnea, preşedintele executiv al PSD a recunoscut că deşi Crin Antonescu este candidatul oficial al USL, "există o dorinţă în sufletul fiecărui pesedist" ca formaţiunea să aibă prezidenţiabil propriu la alegeri.

”Este o dorință care există în sufletul fiecărui pesedist, dar faptul că am adoptat o hotărâre în congres, să susținem un candidat PNL, este o decizie pe care PSD o respectă. Dar fiecare pesedist poartă în suflet dorința ca președintele să fie candidat al PSD”, a spus Dragnea.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...