B1 TV


Crin Antonescu: „Te râde lumea. Cum să te împaci cu Constantin? Nu e cazul”


Liderul PNL Crin Antonescu a declarat, joi seară, că l-a deranjat faptul că Victor Ponta a declarat că el s-a împăcat cu liderul PC.

Antonescu spune că e vorba de o şcoală de comunicare în care spui că la fabrică s-a depăşit planul, Antonescu adăugând: "Te râde lumea. Cum să te împaci cu Constantin? Nu e cazul".

"Dacă ceva m-a deranjat cu adevărat în declaraţiile de ieri, declaraţiile neglijente ale domnului prim-ministru a fost declaraţia că eu m-aş fi împăcat cu Daniel Constantin. Aici sunt diferenţe stilistice, cred că a spus-o cu bună credinţă, asta e şcoala de comunicare, e o şcoală de comunicare probabil eficientă, în orice caz într-o bună parte din electorat: «Domnule, la noi la fabrică totul e foarte bine, am depăşit planul, suntem nişte băieţi de treabă, totul merge bine (...) Te râde lumea. Cum să te împaci cu Daniel Constantin? Nu e cazul", a declarat Antonescu la Digi 24.

Liderul PNL a precizat că faptul că PC nu a dorit să ia o poziţie în chestiunea numirii procurorilor şefi "înseamnă că nu există".

"Eu am vrut să aibă o părere ca să putem sta de vorbă, să discutăm, şi în momentul ăla am constatat că nu există, că nu există - cu tot respectul pentru oamenii din partidul ăsta şi cu simpatia în plan uman pentru dânsul ca persoană fizică, i-o port lui Daniel Constantin. Că nu există, iar în momentul ăsta, în care apare domnul Voiculescu la consiliu, congres, ce au avut şi în faţa a mii de oameni, câţi au avut acolo, debitează asemenea lucruri, eu nu mai am ce să discut cu Daniel Constantin. Nici cu domnul Voiculescu, dar din motive diferite. Cu alte cuvinte, în opereta asta în care Daniel Constantin nu e niciun fel de preşedinte în niciun fel de partid, eu nu-mi doresc să joc", a mai afirmat Crin Antonescu.

Premierul Victor Ponta a declarat, marţi, că Antonescu și Constantin "s-au împăcat", iar afirmația despre faptul că liderul PNL  s-ar comporta ca un subordonat al său, este "total nefericită şi incorectă".

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...